Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz na billboardach w największych miastach Polski zachęca do picia wody na co dzień. Kampania Waterdrop z hasłem „Moje codzienne nawodnienie” pokazuje, że małe, konsekwentne wybory mogą mieć duże znaczenie – zarówno dla zdrowia, jak i dla planety. Prawie połowa Polaków pije za mało wody, bo nie pamięta o regularnym nawodnieniu, a ponad ⅓ nie lubi jej smaku. Wielkoformatowe billboardy z wizerunkiem tenisisty pojawiły się w kluczowych punktach komunikacyjnych Warszawy, Krakowa, Poznania i Wrocławia oraz przy trasie ekspresowej S7.
2025-11-06, 11:00

Waterdrop, przy współpracy z ambasadorem i inwestorem marki – najlepszym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem, realizuje ogólnopolską kampanię billboardową, w ramach której powstało kilka wielkoformatowych banerów reklamowych w strategicznych punktach komunikacyjnych w największych polskich miastach.

Billboardy można zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, a także przy trasie ekspresowej S7 na odcinku Kielce-Kraków. Nośniki zostały rozmieszczone w miejscach o dużym natężeniu ruchu, w pobliżu głównych arterii i centrów miejskich, dzięki czemu przekaz marki dociera codziennie do tysięcy kierowców i przechodniów. Z badania Waterdrop wynika, że 47 proc. Polaków pije za mało wody, bo zapomina o regularnym nawadnianiu, a 35 proc., bo nie lubi jej smaku. Średnie dzienne zapotrzebowanie na wodę dla mężczyzn wynosi 2,5 litra, a dla kobiet – 2 litry.

– Na korcie liczy się koncentracja i energia, ale równie ważne jest to, skąd ją czerpiemy na co dzień – mówi Hubert Hurkacz, ambasador i inwestor Waterdrop. – Dla mnie nawodnienie to podstawa każdego dnia, nie tylko w trakcie treningów. Hasło „Moje codzienne nawodnienie” dobrze oddaje to, jak ważna jest konsekwencja w małych rzeczach. Z Waterdrop łatwiej mi dbać o regularne picie wody. W sporcie, tak jak w życiu, właśnie takie z pozoru drobne, codzienne nawyki robią największą różnicę.

Na billboardach widać Huberta Hurkacza na korcie tenisowym, z butelką Waterdrop, której używa na co dzień podczas treningów. Kreacja podkreśla wartości marki – świadome nawodnienie, zdrowy styl życia i dbałość o środowisko. Kampania billboardowa rozpoczęła się 1 listopada i potrwa do 30 listopada. Szacuje się, że kampania może dotrzeć łącznie do nawet 10 milionów odbiorców w całej Polsce

Nowy smak Microdrinka Cola Orange

Równolegle Waterdrop rozwija swoją ofertę produktową. Marka wprowadza nowy, limitowany smak Microdrinka – Cola Orange, który dołącza do gamy naturalnych, rozpuszczalnych w wodzie kapsułek bez cukru i konserwantów. Jesienna nowość najlepiej smakuje z wodą gazowaną, przywołując smak klasycznego napoju w lżejszej, zdrowszej formie. 

KONTAKT / AUTOR
Ewa Malicka
specjalista ds. PR
Rocket Science Communications
781453815
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.